5 Artiști pe care îi îndrăgesc



Bună tuturor! Luiza aici, iar azi am să vă arăt 5 din mulții artiști pe care îi urmăresc și îndrăgesc :)

1. Dramatic Parrot

Am urmărit-o pentru câțiva ani deja, e o persoană foarte pozitivă, de fiecare dată când vizionez unul din video-urile ei mi se luminează ziua, e o persoană super prietenoasă care are tutoriale foarte bune. 

Aici este unul dintre ele:


2. Doodle Date

Încă un canal pe care îl urmăresc de foarte mult timp, le-am vizionat aproape fiecare video (dacă nu toate, nu îmi mai amintesc) și sunt genul de persoane care te lasă cu o stare super pozitivă. Prin video-urile lor vor să arate că nu ai nevoie de materiale de artă super scumpe ca să faci desene frumoase, și în fiecare video încearcă ceva nou. Video-urile lor sunt destul de lungi, dar se merită să le urmărești.



3. Annika Landberg

Desenele ei sunt pur și simplu fermecătoare, mai ales prin simplitatea lor, nu prea am multe de spus despre ea, doar că se merită să îi vizitezi canalul, și poate să te și abonezi la canalul ei. 


4. Mei Yu (Fun2draw)

Ador faptul că ea mereu vine cu câte o idee pentru un challenge, în fiecare vineri postează ceva super distractiv și interesant (cum ea o spune de asemenea). Și merită să îi vezi munca. 


5. gweakles

Ultima dar nu cea din urmă este (așa cum ați văzut) gweakles. Are un stil super interesant și puțin dark (bine, poate mai mult). Am descoperit canalul ei când mă uitam pe YouTube în recomandări și am văzut un sketchbook tour, se merită să îl vedeți, nu veți regreta.



Ei bine, asta a fost tot pentru postarea de azi, sper că v-a plăcut. Dacă vreți, vă rog să îi dați un share. Ne vedem în curând, pa-pa! :)


~Luiza~

Comentarii